خداجون

خداجون

خداجون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری!!

خداجون میگن تو خوبی،مثل مادرا میمونی!

خداجون میشه یه کاری بکنی،به خاطر من؟

من میخوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن!

خداجون تو تنها هستی،میدونی تنهایی سخته!

زنده بودن یا مردن من واسه کسی فرقی نداره

خداجون می خوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

خداجون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری...!



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت15:44---12 مرداد 1394
سلام مهسا خانم خوب هستید وبتون بدک نیس خوشحالم تونستی اینو پیداه سازی کنی امیدوارم بهتر از اینهارا تجربه کنی
مهسا خانم من شمارو فک نکنم بشناسم تو وبم نظر داده بودید حالا به هر حال خوشحالم که کسی یادم افتاده ولی بیشتر خوشحال میشم بیای با هم حرف بزنیم هر موقع خواستی وقتشو معین کن بحرفیم من منتظر جوابتم میبوسمت باییییییییی


Samyar
ساعت22:52---7 مرداد 1394
خدا نکنه.....

samyar
ساعت8:15---4 مرداد 1394
ممنون ک اومدی ابجی گلم ...امیدوارم همیشه شاد باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:, ] [ 17:35 ] [ mahsa ]
[ ]